Spreektijd is een dagelijks format dat te zien is op Omroep West. Tijdens Spreektijd krijgen kijkers de kans om een persoonlijk verhaal te delen met het grote publiek. Zo kan de kijker een oproep doen aan de lokale politiek, een lokale held in het zonnetje zetten, of simpelweg een boodschap delen die hen van het hart moet. Spreektijd verkleint de kloof tussen journalistiek en de burger. Participerende journalistiek in optima forma; Omroep West geeft de kijker spreektijd.
Binnen dit project had ik de supervisie over de post-productie. Dit omvatte het in de goede banen leiden van de post productie binnen een project met strakke deadlines en een team van meerdere editors. In totaal hebben we 65 video's geproduceerd die dagelijks te zien waren op TV en YouTube.
Makers
CONCEPT & STRATEGIE | Jop Goslinga, Boudewijn Vermolen, Marlou Wirken
PRODUCTIE | Sofie Goslinga, Racha Caspers
REDACTIE | Maria Gertsen, Tim Trouw
CAMERA | Ewout Welsink
GRAFISCH ONTWERP | Christian Kasius
EDIT | Juul van Geleuken, Yannick de Burbure, Marijn de Vrijer
PRODUCTIEBEDRIJF | Captains

Meer in Projecten

Back to Top